Zasedání výboru 8.2.2011:
Závěry z zasedaní výkonného výboru
_______________________________________________________________________________________________________________
zasedání č. 1/2011
konané dne 8 února v 18:00 hod. v budově OU v Bukovci
___________________________________________________________________________
Přítomni: Chrascina Tomáš, Czepczor Roman , Lysek Tomáš, Lysek Václav,
Waszut Karel, Motyka Janusz, Michalek Martin, Krenželok Alois, Chybidziura
Daniel, Heczko Vojtěch, Mucha Bohuslav, Bojko Václav
Nepřítomni: Krenželok Josef
Výkonný výbor shválil:
1 ) Rozdělení členů výkonného výboru do funkcí, a to následovně.
Předseda – Czepczor Roman,737 883 580
Hospodář utkání– Chrascina Tomáš 739 599 529, Chybidziura Daniel 739 274 333
Správce hřiště – Waszut Karel, 604 658 449 , Krenželok Alois 731 885 051
Organizátor (akce,brigády)– Lysek Václav , 776 722 606
Bojko Václav 737 635 625
Heczko Vojtěch
Plánovač (bus,avie,rozpisy utkání) – Lysek Tomáš 731 773 017
Jednatel – Motyka Janusz , 734 400 908
Lajnovač – Mucha Bohuslav 605 007 545, Lysek Tomáš
Sekání hřiště – Krenželok Josef 731 253 906
Zajišťování vápna, minerálek – Martin Michalek 605 458 388
Praní dresů – Burová Stanislava
Trenéři přípravky – David Jalowiczor, Bohuslav Worek
Trenéři žáků – David Hamrozi, Petr Bieroš
Trenéři dorostu – Krenželok Alois, Lysek Tomáš
Trenéři mužů – Martin Lysek, Vítězslav Jalovičor
2) Odpovědnost jednotlivých členů, za činnosti které jsou spojené s funkcemi do kterých
byli zvoleni a to následovně:
Předseda – dotace OU, dotace OFS, sponzorské dary, reklama, zastupování TJ,
podepisování smluv, vedení účetnictví, vedení členské základny
Hospodář utkání– zajištění utkání,komunikace s rozhodčími a zástupci soupeřů,zajištění
odměn rozhodčích, zápisů k utkání, zápisů o vyloučení hráče včetně
jeho odeslání, hlášení výsledku utkání na OFS
Správce hřiště – údržba hřiště – válcování, hnojení, zavlažování, údržba sponzorských
tabulí
Lanovač - lajnování hřiště před utkáním
Sekání hřiště – průběžné sekání hřiště
Organizátor - organizování brigád k hřišti,kasinu, organizování turnajů, organizace
„Dnů obce“, zajištění rozpisu pořadatelů k domácím utkáním
Plánovač – zajišťování rozpisů k utkáním , objednávky Bus, Avie
Jednatel – zastupování TJ, podepisování smluv, zařizování změn termínu utkání,
výběr nájemného kasino
Trenéři – výsledky mužstva, kontroly stavu lékárniček, počty míčů (tréninky, utkání),
kontroly dresů
3) Placení poplatku za absenci na zasedání výkonného výboru a to ve výši 100,-/ os.,
která bude uložena do společné pokladny výboru, a použita na konci funkčního
období výboru – poplatky se budou vybírat průběžně po celý rok.
4) Vyrovnaný rozpočet pro rok 2011 – obrat 302tis
5) Každý člen výboru odpracuje minimálně 30hodin na brigádách spojených s
prodloužením hřiště
6) Po konzultacích s trenéry každý hráč za žlutou kartu (udělenou v soutěžním
utkání ) odpracuje 2 hodiny na brigádách, za červenou kartu 4 hodiny
Úkoly do příštího zasedání:
1) Zajistit smlouvy s dopravci - Czepczor
2) Nahlásit případné změny v termínech utkání pro jarní část sezóny – trenéři mužstev
(Motykovi)
4) Nachystat rozpis utkání pro všechny družstva – Lysek Tomáš
5) Nachystat rozpis organizátorů pro domácí utkání pro jarní část sezóny – organizátoři
6) Vyřešit úsporu el.energie v kabinách – návrh a realizace úprav - Motyka
8) Vyřešit výkop příkopu na dolním hřišti - Czepczor
Kontrola úkolů proběhne na dalším zasedání.
Příští zasedání bude dne 7.3.2010 v 18:00 v budově OU v Bukovci.
Zapsal: dne 8.2.2010
Roman Czepczor